Łukasz Pawlak > by wypass <

…powaga jest wrogiem wyobraźni…

leave a comment »

Witam po długiej przerwie…na początku zmiana wyglądu bloga…zauważyłem, że na większości komputerów zdjęcia byly za duże i automatycznie je ucinało, zamiast rozciągnąć…także teraz będą nieznacznie mniejsze no i na innym tle…

Nie spodziewałem się, że kiedykolwiek znudzą mi się wakacje…
Ciesze się z tego jak nigdy, nareszcie Lublin, studia, spotkania w barze :D, praca, no i mam nadzieje jak najwiecej (w miare możliwości) czasu na fotografię 🙂 rano przed zajęciami skoczyłem na wschód słońca pogoda była i co najważniejsze światło też! ale obiektu nie zdążyliśmy znaleźć…wstawiam więc tylko jedno zdjęcie…

Written by wypass

Październik 2, 2008 @ 4:47 pm

Napisane w krajobraz

Skomentuj

